مجلس به دور از سهم خواهی ها وزرا را در تشکیل دولت یاری کنند

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه مجلس می بایست در کنار وظیفه قانونی خود به دور از سهم خواهی ها هر چه سریعتر وزرا را در امر تشکیل دولت یاری کند گفت: امیدواریم دولت جدید با مبارزه در فساد، فقر و تبعیض وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز جمعه امروز( ۲۹ مرداد) با تشکر و قدردانی از هیئات مذهبی و مردمی که با عشق به مولا امام حسین(ع) نگذاشتند به خاطر ویروس کرونا چراغ مراسم عزاداری امام حسین(ع) خاموش شود گفت: مردم مذهبی با علم و غیرت پای کار مجلس امام حسین(ع) ماندند و نمایشی از شعور و شور حسینی بر جای گذاشتند.



امام جمعه سنگر با اشاره به ضعف برخی از هیئت امناها در بستن درب مساجد و برگزار نکردن مراسم محرم اظهار کرد: حداقل شرایط برای انتخاب هیئت امنا این است که ایمان داشته باشند و این کم کاری در ضعف ایمان و معرفت کمبودها ما دوستداران اهل بیت(ع) را رنج می دهد.


وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت نیز بیان کرد: گرچه دولت جدید به طور جدی هنوز شکل نگرفته اما ضعف ها و عبرت هایی که در دولت گذشته آن هم با تکیه بر غرب داشته است نباید تکرار شود.



حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: در دولت گذشته با توجه به ظرفیت ها و امکاناتی که داشتیم مشکلات مختلفی همچون شکر، پوشک، نان، بنزین و... به وجود آمده بود که جای تاسف است و نباید تکرار شود.



وی اظهار کرد: در دولت جدید که دولت سیزدهم است مجلس در کنار وظیفه قانونی خود به دور از سهم خواهی ها می بایست هر چه سریعتر وزرا را در امر تشکیل دولت یاری کنند تا کارها و پیگیری‌ها زودتر انجام شثد.



حجت الاسلام محمدیان گفت: امیدواریم در دولت جدید بنابر توقعی که مردم از آن دارند یک دولت تحول خواه و عدالت خواه داشته باشیم که مبارزه با فساد، فقر و تبعیض را که هیچ تناسبی با خدا و آرمان‌های اسلامی ندارد در دستور کار خود بگذارند و وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهند.



امام جمعه سنگر در ادامه همچنین به اوضاع نابسامان نانوایی ها در سنگر اشاره کرد و گفت: مردم طی هفته های گذشته بسیار از کم بودن پخت و بسته بودن نانوایی‌ها معترض بودند که بعضی از این مشکلات به بی انصافی کسانی برمی‌گردد که مسئول نظارتی این امور هستند.



وی بیان کرد: گاهی توزیع آرد کم است اما متاسفانه بعضی ها نان را پخت می کنند اما آن را به طیور و دام اختصاص می‌دهند چون برای آنها به صرفه‌تر است و متصدی رسیدگی و سامان دادن به این وضعیت باید نظارتشان بر این مهم بیشتر باشد.



حجت الاسلام محمدیان افزود: متاسفانه مسئولینی که به ما وعده داده بودند در این خصوص رسیدگی انجام و مشکل حل خواهد شد، اما تاکنون حرکتی از این مسئولین ندیدیم و این ناراحت کننده است که مردم تمام این کاستی ها و مشکلات را به پای انقلاب می گذارند.



وی در پایان در خصوص اتفاق هایی که در افغانستان در حال رخ دادن است نیز بیان کرد: این وضعیتی که پیش آمده عبرتی برای حکام منطقه است که بدانند اعتماد به آمریکا و شیطان اکبر یک اعتماد سست و بی پایه است.

کد خبر 1086422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha