شناسایی ۳۱۱ بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از قربانی شدن ۵ نفر دیگر بر اثر کرونا خبر داد و گفت: ۳۱۱ بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

«محمد هادی عباسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همچنان روند شناسایی بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: ظرف 24 ساعت گذشته 311 نفر دیگر که به بیماری کرونا مبتلا  شده بودند توسط همکاران ما در دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر مورد شناسایی قرار گرفتند و در مجموع آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 112 هزار و 234 نفر رسید.

 

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر 471 نفر با علائم تنفسی در مراکز درمانی و بیمارستانها بستری هستند و 68 نفر ظرف 24 ساعت گذشته با حال عمومی مناسب از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

وی افزود: با جانباختن 5 نفر دیگر بر اثر کرونا، در مجموع آمار فوتی ها به 2 هزار و 377 نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با توجه به افزایش ارتباطات اجتماعی در چند روز گذشته به کسانی که در معرض خطر قرار دارند به مانند مادران باردار،افراد مسن، بیماران مزمن توصیه می شود ظرف دو هفته آینده در خانه بمانند و فاصله ایمن را با دیگر اعضای خانواده داشته باشند و از سلامت خودشان بیشتر محافظت کنند.

کد خبر 1086436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha