خدمات جوانان گلستان به بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح نذر سلامت۲

میقانی گفت: در قالب طرح نذر سلامت۲ همراه با خادمان حسینی ۶۳۶ جوان هلال احمری در گلستان به بیش از ۱۹ هزار نفر خدمات پیشگیری از کرونا ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان،‌ «فرهاد میقانی» گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سالار شهید حضرت اباعبدالله حسین (ع)، طرح ملی نذرسلامت۲ همراه با خادمان حسینی برای حفظ پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کر‌ونا در سطح هیئت های مذهبی شهرها و روستاها ضمن هماهنگی با شبکه بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی استان اجرا شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این طرح از ابتدای محرم تا به امروز ۶۳۶ نفر روز عضو جوان در قالب ۶۶ تیم در ۱۱۵ هیئت مذهبی استان حضور پیدا کرده و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی میان عزاداران، تب سنجی، ضدعفونی و توزیع ماسک اقدام کردند و در قالب این طرح به ۱۹ هزار و ۵۰۰ عزاداری حسینی در سطح استان خدمات پیشگیری از کرونا ارائه دادند.

 

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در تمام برنامه های اجتماع محور و سلامت محور در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: در این مدت بسته های فرهنگی و همچنین مواد غذایی بسته بندی و آماده شده از سوی خیرین هم توسط جوانان بین عزاداران توزیع شد.

کد خبر 1086475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha