اجرای مسابقه حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه

آسیه ملایی گفت: یکی از برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، برگزاری مسابقه حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه است.

«آسیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، برگزاری مسابقه حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) محمود آباد ازلی کهنوج افزود: این مسابقه ویژه گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان است که امروز هم زمان با سالروز شهادت این امام همام، فراخوان آن اعلام شده است.


وی بیان کرد: کودکان علاقمند به شرکت در این مسابقه از امروز به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند پس بازده تعیین شده به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا می شود.


ملایی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) تولید محتوا در فضای مجازی است و بر همین اساس امروز در سالروز شهادت این امام بزرگوار عکس نوشت و کلیپ هایی با موضوع شهادت امام سجاد (ع) در فضای مجازی منتشر می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) محمود آباد ازلی کهنوج اضافه کرد: با توجه به این مصادف بودن سالروز شهادت امام سجاد (ع) با روز شنبه بنابراین در نظر داریم این هفته طرح ملی شنبه های کتاب را با محوریت معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره این امام همام برگزار کنیم.


وی اظهار کرد: در همین راستا امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد و به صورت حضوری طرح ملی شنبه های کتاب اجرا می شود.


ملایی ادامه داد: اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) است که شامگاه گذشته هم زمان با شب شهادت این امام بزرگوار با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون به صورت مجازی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) محمود آباد ازلی کهنوج عنوان کرد: برپایی مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی سالروز شهادت این امام همام بود که شامگاه گذشته اجرا شد.


وی در خاتمه این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (ع) برشمرد و تاکید کرد: کانون امام سجاد (ع) سعی دارد از فرصت سالروز شهادت آن حضرت برای اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) نهایت بهره را ببرد تا از این طریق بتواند به معرفی شخصیت و مقام شامخ آن حضرت بپردازد.

کد خبر 1086537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha