قدردانی یک مسئول لبنانی از ارسال نفتکش ایرانی به این کشور

رئیس جمعیت «قولنا و العمل» از علمای اهل تسنن لبنان ضمن تشکر از ارسال نفتکش ایرانی به این کشور تاکید کرد: ما از میان دو گزینه ذلت و گزینه ارسال نفت، یک گزینه را انتخاب می کنیم و از هر کشوری که به ما کمک کند، تقدیر و تشکر می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «النشره»، شیخ احمد القطان، رئیس جمعیت «قولنا و العمل» و یکی از علمای اهل تسنن لبنان از جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارسال نفتکش به این کشور تقدیر و تشکر کرد.

 

 

وی افزود: همه ما شنیده ایم که یک نفتکش از ایران به لبنان می آید ‌و ما در لبنان قدرتمند هستیم،  مگر کسانی که می خواهند ضعیف، تحقیر شده و وابسته به آمریکا و دشمنان لبنان باشند و اعلام هم کردیم که این نفتکش، خاک لبنان است تا دشمن قبل از هرگونه تعرض به آن هزار میلیون بار برای خود حساب و کتاب کند.

 

شیخ قطان از کسانی که از اظهارات سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان به منظور جلب رضایت آمریکا انتقاد کردند و از آنان به بهانه اینکه این نفتکش تحریم هایی برای لبنان به همراه دارد و  با این مسئله مخالفت کردند، انتقاد کرد.

 

وی در ادامه  این سوال را مطرح کرد که چه کسی از حضور آمریکا در لبنان بهره می برد و آمریکا در این بحران جز افزایش تحریم چه کمکی به لبنان می کند؟

 

رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان در ادامه تصریح کرد:  مزدوران آمریکا در لبنان از مزدوران این کشور در افغانستان درس عبرت بگیرند. اگر بخواهیم میان دو گزینه قرار گرفتن در صفوف ذلت و یا اینکه از هر کشوری برای ما نفت بیاید یک گزینه را انتخاب کنیم ، آمدن نفت از هر کشوری را انتخاب خواهیم کرد و می گوییم از هر کشوری که به ما کمک می کند،  تقدیر و تشکر می کنیم .

 

وی در ادامه گفت:  اگر عربستان برای ما نفت و یا هر کمک دیگری بفرستد از آن تشکر خواهیم کرد همانگونه که اکنون از ایران به خاطر ارسال این نفتکش تشکر می کنیم.

 

القطان با اشاره به اینکه از اظهارات وخطبه ها و توصیف مواضع خسته شده ایم ، گفت:  ما نفتکش می خواهیم همانند نفتکش ایرانی و تلاش های پرثمر می خواهیم همانند تلاش های نصرالله و ما دارو، نان، مازوت و غذا می خواهیم.

کد خبر 1086595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha