روز جهانی مساجد بهانه ای برای توجه بیشتر به این مکان مقدس است

منشی زاده ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: روز جهانی مساجد بهانه ای برای توجه بیشتر به این مکان مقدس و اجیای کارکردهای آن است.

محسن منشی زاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: نامگذاری این روز بهانه ای برای احیای کارکردهای مساجد و توجه به مسجد طراز اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز باید هدف گذاری ما در جهت جذب جوانان و نوجوانان با مساجد باشد زیرا در صورت حضور پرشور در مساجد می توانیم بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کنیم.

منشی زاده بیان کرد: این هدف گذاری نیازمند حضور امام جماعت فعال و پیشوا است تا بتواند با برنامه های خود و حمایت هایی که دارد این مسیر گام بردارد.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد گفت: بسیاری از مساجد در سطح کشور فعال هستند که باید با ارائه این الگوها به مساجد دیگر در مسیر فعال شدن تمامی مساجد حرکت کنیم.

منشی زاده گفت: اقدام ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در طراحی و اجرای طرح ملی فهما به خوبی توانسته در مسیر شناسایی و معرفی مساجد الگو گام بردارد و امید است که به خوبی در گام های بعدی خود حرکت کند.

وی بیان کرد: طرح ملی فهما در دو گام خود برنامه ریزی خوبی در جهت ثبت و ارائه طرح های مسجدی داشته و امید است که بتواند در گام های بعدی خود نیز این مسیر را قوت بیشتری دنبال کند.

کد خبر 1086612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha