شناسایی ۳۹۰ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی/۱۳ فوتی در ۴۸ ساعت گذشته

جمالیان از ۱۳ فوتی و شناسایی ۳۹۰مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تشکر از مردم و مسئولین در رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در مجموع میزان رعایت مردم و نظارت و  بازرسی ها در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع)، قابل قبول بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، افزود: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۹۰مورد جدید ابتلا در ۴۸ساعت گذشته شناسایی شده اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۷۷ هزار و ۸۸۵ نفر رسیده است.

 

وی اضافه کرد: از تعداد ۳۹۰ مورد جدید در استان ۷۵نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک ادامه داد: ۳۱۵ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

جمالیان در خصوص تعداد فوتی های ناشی از کرونا نیز بیان کرد: متاسفانه در ۴۸ساعت گذشته ۱۳ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به  ۲ هزار و۳۸۱نفر رسیده است.

کد خبر 1086643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha