شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به پنج هزار و ۱۹۵ نفر رسید

فتحی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد جان باختن ۳۲ شهروند دیگر البرزی براثر ابتلا به بیماری کرونا بودیم، که این مطلب نشان از رشد آمار جانباختگان این بیماری ویروسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جریان آخرین آمار بیماران کرونایی در استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به پنج هزار و ۱۹۵ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد جان باختن ۳۲ شهروند دیگر البرزی براثر ابتلا به بیماری کرونا بودیم، که این مطلب نشان از رشد آمار جانباختگان این بیماری ویروسی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: از شروع بیماری کرونا در استان البرز نیز ۶۰ هزار و سه بیمار در مراکز درمانی و بیمارستانی بستری شده اند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۳۵۱ بیمار بهبود یافته و به آغوش خانواده برگشتند. 

 

فتحی اظهار کرد: وضعیت شهرستان کرج، فردیس و ساوجبلاغ قرمز تیره کرونایی است و سه شهرستان نظرآباد، چهارباغ قرمز و شهرستان طالقان نیز نارنجی است. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: ستاد استانی کرونا همجنان تأکید بر رعایت قوانین بهداشتی و استفاده از ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی تأکید دارد. 

 

کد خبر 1086658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha