کرونا در فارس ۲۹ قربانی داشت

همتی گفت: در ۲۴ گذشته، ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به پنج هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 30 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 390 هزار و 739 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 29 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به پنج هزار و 837 نفر رسید.

همتی اعلام کرد: از پنج هزار و 318 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 431 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 338 هزار و 183 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه ادامه داد: اعلام عوارض جدی و مرگ ناشی از تزریق واکسن کرونا در شبکه های اجتماعی شایعه است و تاکنون موردی در فارس مبنی بر عارضه جدی و مرگ گزارش نشده است.

وی تصریح کرد:  انجام واکسیناسیون در استان حتی در روزهای تعطیل نیز انجام شده است و تزریق واکسن علیه کرونا، ایمنی لازم را در بدن افراد دریافت کننده واکسن ایجاد می کند.

کد خبر 1086673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha