سوگ درگذشت فقیه ایمانی بر جامعه شیعی نشست/ خاکسپاری روز یکشنبه

سوگ سوزناک درگذشت آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی جامعه شیعی را اندوهناک و اصفهان را در غم فراق این عالم ربانی سیاه پوش کرده است.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای بزرگ جهان تشیع و از چهره معروف اصفهانی است که در دوران حیاتش علاوه بر کسب معرفت و علم از محضر اساتید بزرگ، مناش خیر و برکت و ترویج علوم دینی شده بود که از ایشان به عنوان چهره برگزیده اسلامی یاد می کنند.

 

وجود مبارک این عالم ربانی فرصت های زیادی را در توسعه و آبادانی دینی، ترویج دین و گسترش مبانی اعتقادی و اخلاقی داشت که سالیان سال از خدمات آن مردم اصفهان و دیگر نقاط کشور بهره می برند.

 

این عالم بزرگ روز جمعه به دلیل بیماری ریوی و کلیوی و ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و روح بلندش به عالم ملکوت پیوست.

 

سوگ سوزناک درگذشت آیت‌الله سید «کمال فقیه ایمانی» جامعه شیعی را اندوهناک و اصفهان را در غم فراق این عالم ربانی سیاه پوش کرده و شخصیت های بزرگ و مسئولان در رده های مختلف این مصیبت را به جامعه روحانیت و شعی تسلیت گفتند.

 

*خاکسپاری و مراسم تشیع پیکر آیت الله ایمانی

 

پیکر عالم ربانی این روحانی وارسته روز یکشنبه تشیع و در کتابخانه امیرالمومنین(ع) اصفهان واقع در منطقه احمد آباد به خاک سپرده می شود.

 

منابع آگاه از بیت آیت الله ایمانی وصیت او را عامل اصلی در خاکسپاری در این مکان اعلام کردند.

 

پیکر او ساعت 9 صبح از میدان تاریخی نقش جهان اصفهان تشیع و در محل کتابخانه امیرالمومنین(ع) قرار گرفته و به خاک سپرده خواهد شد که توصیه شده این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مدیریت حاضرین در این مراسم باشد.

 

مراسم یادبود هم از سوی بیت معظم له، حوزه علمیه و سایر نهادها متناسب با شرایط کرونایی مورد پیش بینی قرار می گیرد.

 

کد خبر 1086686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha