تیم های آغاز کننده مسابقات جام دریا در انزلی مشخص شدند

تیم های شروع کننده مسابقات جام دریا طی یک مراسم قرعه کشی امروز(۳۰ مرداد) با حضور چهار کشور شرکت کننده مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی جام دریا با محوریت روسیه و کشورهای حاشیه خزر از جمله ایران، قزاقستان و جمهوری آذربایجان و به میزبانی بندرانزلی با حضور حدود ۴۰۰ ورزشکار برگزار می‌شود که تیم‌های آغاز کننده مسابقات جام دریا طی مراسم قرعه کشی که امروز(شنبه،۳۰ مرداد) با حضور چهار کشور شرکت کننده برگزار شد، مشخص شدند.  

 

مسابقات شناوری جام دریا شامل ۶ آیتم مهار بویه، مبارزه با آبگرفتگی، بقاء در دریا، تیراندازی سطحی، تیراندازی هوایی و تیراندازی به ماکت مین برگزار می‌شود که در این مراسم قرعه کشی کشورهای که به ترتیب شروع کننده خواهند بود، مشخص شدند.

 

در بخش مهار بویه تیم‌های قزاقزستان، روسیه، آذربایجان و ایران، مبارزه با آبگرفتگی روسیه، آذربایجان، قزاقزستان و ایران و در بخش بقاء در دریا ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقزستان با هم رقابت می‌کنند.

 

بخش تیراندازی سطحی با قزاقزستان آغاز شده و ایران، روسیه و آذربایجان در اولویت‌های بعدی هستند. در تیراندازی هوایی روسیه، ایران، قزاقزستان و آذربایجان و تیراندازی به ماکت مین  قزاقزستان، روسیه، ایران و آذربایجان به ترتیب مسابقات را آغاز می‌کنند.

 

گفتنی است، بندرانزلی از سوم شهریور به مدت ۱۳ روز میزبان ششمین دوره مسابقات جام دریا است.

کد خبر 1086695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha