آغاز عملیات عمرانی تکمیل حسینیه صاحب الزمان عج روستای تجره گله دار بخش مرکزی خرم آباد

رضایی پور گفت: پروژه عمرانی تکمیل حسینیه صاحب الزمان عج روستای تجره گله دار از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد آغاز شده است.

« مسلم رضایی پور» در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  در راستای تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، پروژه های عمرانی متعددی در حوزه مساجد استان در دست اقدام است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود:  تکمیل حسینیه صاحب الزمان عج روستای تجره گله دار از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم آباد از جمله این پروژه هاست.

 

وی ادامه داد: در این پروژه، عملیات عمرانی سفیدکاری بدنه، کاشی کاری کف و بدنه آشپزخانه، اجرای نمای بیرونی، محوطه سازی و موزائیک فرش کف حیاط این حسینیه انجام و پروژه قابل بهره برداری خواهد شد.



رضایی پور بیان کرد: زمین این حسینیه توسط اهالی محترم روستای تجره گله دار وقف شده و با همت اهالی و خصوصا بانوی نیک اندیش فرج پور، ساختمان این حسینیه احداث شده که متاسفانه طی سال های متمادی، به صورت نیمه کاره مانده است.


معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان  اظهار کرد:پیش بینی می شود، این پروژه همزمان با دهه وقف افتتاح و به بهره برداری برسد. این حسینیه، به دلیل قرارگیری در مسیر جاده خرم آباد _ بروجرد، قابلیت اسکان زائران اربعین حسینی (ع) را خواهد داشت.

کد خبر 1086698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha