مساجد  باید در همه صحنه ها نقش اول را ایفا کنند

امام جمعه شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های تهران گفت: مساجد باید در همه صحنه ها نقش اول را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت روز جهانی مسجد گفت:‌مسجد در گام اول انقلاب اولین نهادی است که بهترین خدمت را به انقلاب اسلامی کرده است.
وی در خصوص نقش مساجد از شروع نظام اسلامی در ایران اسلامی بیان کرد:‌مسجد در تثبیت انقلاب نقش مهمی داشت و مسجد در حمایت و پشتیبانی  دفاع مقدس خوش درخشید.
حجت الاسلام حسینی کارکردهای مساجد را در کنار سایر نهادها بسیار تاثیر گذار دانست و تصریح کرد:‌ مسجد در روند شکل گیری انقلاب اسلامی مرکز مهمی برای کادرسازی نهادهای انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه ملارد گام دوم انقلاب و نقش مساجد را مکمل بسیاری از فعالیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود:‌ مسجد در گام دوم باید  نقش خودش را با توجه به محله و مدرسه و بازار  با نیاز روز تدوین کند  متولیان مسجد در گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند و لازم است مسئولین امر نیز از این ظرفیت استفاده نمایند. 
وی در پایان گفت:‌مسجد در موضوع کرونا در پیک اول  خوش درخشید ولی در گام های بعدی با تاکیداتی که حضرت اقا داشتن هنوز به میدان نیامد ، مسجد این سنگر انقلاب باید در همه صحنه ها نقش اول بازی کند.

کد خبر 1086754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha