خادمیاران رضوی به ۱۳هزار خانواده نیازمند در شهرستان قائم شهر خدمت رسانی کردند

فاضل زاده گفت:خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به جامعه ی هدف در یک ماهه ی مرداد ( ۱۸ تیر تا ۱۸ مرداد ) بیش از هفت میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در راستای رفع مشکلات محرومین و آسسیب دیدگان کرونایی خدمت ارائه کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه خادمیاری عشق و ارادت به ولایت معصومین علیهم السلام و به ویژه ثامن الحجج حضرت رضا (ع) است، اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر مازندران، به عنوان سفیران آن امام همام ، اهمیتی به زمان و مکان نداده و در راستای ترویج فرهنگ و سیره رضوی،  در جهت رفع محرومیت ها به طور شبانه روزی در تلاشند .

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر افزود: بر همین مبنا ، خادمیاران رضوی این شهرستان در ماه جاری ، ۴۴۵ بسته ارزاق، هفت هزار و ۵۶۴ بسته طعام و هزار و ۲۱۷بسته گوشت گوسفند به ارزش شش میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۸۱۹ هزار ریال تهیه و بین ۹هزار و ۲۲۶ خانواده ی محروم و نیازمند توزیع کردند .

 

وی با اشاره به ارائه ی خدمات در هر بخش گفت: در این مدت ۸۱۶ بطری آب معدنی برای بیمارستان رازی ( ویژه بیماران کرونایی ) و ارائه ی خدمات پزشکی به ۵۶ بیمار ناتوان جمعا" به ارزش ۱۸۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال ، به عنوان کمک های بهداشت و درمان هزینه شده است.

 

فاضل زاده در بخش دیگر سخنانش در مورد کمک های نقدی چنین بیان کرد: تهیه و اهداء کارت هدیه و کمک های نقدی به ارزش ۲۸۳ میلیون ریال موجب شد تا از مشکلات ۳۴۴ خانواده از اقشار آسیب پذیر جامعه گره گشایی شود .

 

وی یادآورشد: همچنین با اجرای طرح " آقا حساب کردند " هم با پرداخت مبلغ ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال ، مشکل بدهی هشت خانواده ی جامعه هدف برطرف شد.

 

فاضل زاده به برنامه ها و خدمات در دهه ی کرامت و مناسبت های دینی و ملی اشاره کرد و گفت: با انجام هزینه به مبلغ ۹۳ میلیون ریال، پنج ایستگاه صلواتی و چهارده مراسم با هدف گسترش فرهنگ رضوی در این دهه هم برگزار شد که مورد استقبال دوستداران مکتب اهل بیت(ع) قرار گرفت .

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر در پایان به دیگر فعالیت های خادمیاران رضوی شامل ؛ تهیه جهیزیه ، البسه ، تبلت ، کولر و ... برای محرومان و مستمندان به ارزش ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال اشاره کرد و افزود: حدود  ۱۳۰۰۰ خانواده ی جامعه ی هدف از خدمات این ماه بهره مند شدند .


 

کد خبر 1086773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha