۴۵ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

تسلی‌نیا گفت: در سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) ۴۵ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند آستارا توزیع شد.

 «بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: ۴۵ بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، مرغ، چای، قند، شکر و ... در بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان آستارا توزیع شد.

 

مسئول خدمات آستان قدس رضوی بندر آستارا ارزش هر بسته توزیع شده در بین خانواده‌های نیازمند را ۲ و چهار میلیون ریالی اعلام کرد و افزود: این بسته‌های غذایی در مجموع به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی تصریح‌کرد: بسته‌های غذایی به همت اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بندر آستارا و خیرین تهیه شده بود.

 

تسلی‌نیا درباره توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند گفت: یکی از مسائل مهمی که دغدغه همه ماست و رهبر معظم انقلاب نیز مردم را به آن دعوت کرده‌اند رزمایش مواسات و خدمت مومنانه به افراد نیازمند است و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آستارا نیز در این راستا گام خواهد برداشت.

 

مسئول خدمات آستان قدس رضوی بندر آستارا با بیان‌اینکه کمک به نیازمندان و اقشارکم درآمد جامعه اجری بالا نزد پروردگار متعال دارد،خاطرنشان‌کرد: در این ایام که کشور با بیماری کرونا درگیر است و معیشت اقشار کم درآمد را نیز تحت تاثیر قرار داده به یاری محرومان جامعه بشتابیم.

کد خبر 1086779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha