آئین غبارروبی امامزاده جلیل القدر سید هادی از نوادگان امام سجاد «ع»برگزار شد

شفیعی گفت: آئین غبارروبی آستان مقدس امامزاده جلیل القدر سید هادی، از نوادگان امام سجاد «ع» به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه حضرت زین العابدین(ع) به همت خادمیاران رضوی میاندورود برگزار شد.

«سید تقی شفیعی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدرانی از خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود برای اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تایید ستادملی مقابل باکرونا، اظهار کرد:احیای روضه خانگی، اطعام دهی و دستگیری از نیازمندان از مهمتریت اقدامات خادمیاران رضوی در دهه اول بوده است.

 

دبیر کانون های خدمات رضوی شهرستان میاندورود افزود: همچنین به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه وارث نهضت عاشورا، امام سجاد (ع) آئین غبارروبی و عطرافشانی امام زاده سید هادی از نوادگان امام سجاد«ع» توسط کانون خدمات عمومی و خادمیاران رضوی روستای دلمرز از توابع شهرستان میاندورود با رعایت  پروتکل های بهداشتی انجام شد.

وی یادآورشد: در این آئین که با عطر اخلاص و معنویت آغاز شده بود با قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا و اجرای آداب زیارت و تنظیف بقعه متبرکه این امامزاده واجب التعظیم همراه گردید.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به جریان داشتن باورهای دینی و مذهبی در زندگی و باور بسیاری از مردم جامعه، زیارتگاه ها و امام زاده ها محل تجمع بسیاری از حاجتمندان بوده و همه روزه شاهد حضور زوار فراوانی در اماکن مذهبی هستیم. به همین خاطر، نظافت بقاع متبرکه امری ضروری بوده و متولیان امر ، می بایست توجه لازم را به این مهم داشته باشند.

 

به گزارش شبستان،️امامزاده جلیل القدر سید هادی، از نوادگان امام سجاد «ع» است که در ثلث آخر قرن چهارم هجری وفات نمودند و مزار این امامزاده در روستای دلمرز بخش گهرباران شهرستان میاندورود قرار دارد.

کد خبر 1086793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha