اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی لازمه تحقق عدالت اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، شامگاه شنبه(30 مرداد) در اجتماع بزرگ نیروهای مؤمن و انقلابی استان لرستان اظهار داشت: وحدت و همدلی نیاز جامعه امروز است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و وجود مناطق آسیب پذیر و آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: رفع این مشکلات نیازمند اتحاد و گفتمان انقلابی است.

 

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب وقتی به سر منزل مقصود می‌رسد، عدالت اجتماعی تحقق پیدا خواهد کرد، ارزش‌های اسلامی حاکم و اقتدار و عزت بین المللی  ایجاد می‌شود که اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی ایجاد شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز برای رفع مشکلات جامعه چاره‌ای جز گفت ‌وگو و تعامل نیروهای انقلابی نداریم.

 

وی با تأکید بر اینکه نیروهای انقلابی باید با یکدیگر گفت‌وگو کنند و تلخ زبانی  نداشته باشند، اظهارداشت: برای عبور از موانع و مشکلات فعلی جامعه و رسیدن به فضیلت‌ها و ارزش‌ها هیچ چاره ای جز اتحاد و همدلی نداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه متاسفانه اینگونه گفت‌وگوها در جامعه کمتر دیده می‌شود، تدکید کرد: در استان باید بین خواصی که همه کلامشان ولایت و رهبری است، گفت‌وگو باشد که در مقابل یکدیگر قرار نگیرند، رو در رو گفت ‌و گو نکردن و در فضای مجازی گفت ‌وگو کردن از جمله عواملی است که سبب بر هم زدن وحدت میان نیروهای انقلابی می‌شود.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اگر روحیه مطالبه گری درست توسط افراد انقلابی، پای کار و مومن در استان حاکم نباشد نمی‌توان از مسؤولان استانی و کشوری مطالبه گری کرد.

 

وی تصریح کرد: برای عبور از وضعیت موجود در استان و عبور از پیچ و خم‌ها، فراز و نشیب‌ها باید اتحاد و همدلی و گفتمان انقلابی تقویت و حفظ شود.

 

 

کد خبر 1086818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha