استمرار فعالیت گروه جهادی مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) در لبیک به نهضت مواسات

حجت‌الاسلام مهدوی فاضل با اشاره به لبیک گروه جهادی مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) به تاکیدات رهبری مبنی بر نهضت مواسات، گفت: در این راستا بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های محروم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «امیر مهدوی فاضل» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به لبیک فعالان مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) (واقع در خیابان بهمنیار  محله یاخچی آباد) به تاکیدات مجدد مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش مواسات و کمک های مومنانه از سوی مساجد اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در پیک پنجم بیماری کرونا قرار گرفته ایم، به همین جهت رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در این مسجد مجددا دستور کار قرار گرفت.

 

امام جماعت مسجدحضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: به همت گروه جهادی مسجد ۷۰ خانواده نیازمند شناسایی شدند و توزیع بسته های معیشتی به این خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت های فعالین این مسجد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون گفت: در همین راستا حمایت مالی از آسیب دیدگان اقتصادی کرونا داشته ایم و در قالب طرح «شهید سلیمانی»، غربالگری خانه به خانه در محدوده مسجد را در دستور کار قرار دادیم. در این طرح چندین بیمار کرونایی نیز شناسایی شدند که برای ارائه خدمات لازم به آن ها برنامه ریزی و اقدام شد تا روند درمان انجام شود.

 

حجت الاسلام مهدوی فاضل خاطرنشان کرد: از شیوع بحران کرونا در کشورمان، گروه جهادی مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) فعالیت خود را آغاز و در زمینه ضدعفونی کردن معابر، مدارس، ادارات، مغازه ها و منازل مسکونی و همچنین توزیع مواد ضدعفونی در چندین مرحله خدمت رسانی کرد و پس از تاکید رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی اقدام به شناسایی نیازمندان محله داشت و با کمک نیروهای بسیج، بسته های معیشتی را میان اقشار محروم توزیع کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی فاضل تقدیر از کادر درمان بیمارستان مفرح همزمان با ولادت حضرت زینب (س)، توزیع بسته های ویژه شب یلدا، کمک به دانش آموزان،توزیع بسته های حمایتی به مناسب عید نوروز و اعیاد مذهبی بخش دیگری از فعالیت های صورت گرفته توسط گروه جهادی این مسجد بوده است.

 

امام جماعت مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) خاطرنشان کرد: تاکنون در ۱۰ مرحله بسته های معیشتی میان ۷۰ خانوار توسط گروه جهادی این مسجد توزیع شده است.

 

کد خبر 1086845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha