۱۶۶۹ سرکشی و نظارت از مراسم های عزاداری حسینی در گلستان

حجت الاسلام گرزین گفت: یک هزار و ۶۶۹ مورد نظارت و سرکشی از مراسم سوگواری حسینی داشتیم و تنها سه مورد تذکر کتبی براساس این نظارت ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» ظهر امروز (یکشنبه 31 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: حدودا دو برابر اماکن در مراسم های عزاداری حسینی در دهه نخست محرم دستورالعمل های کرونا رعایت شد و به این روند نظارت دقیق داشتیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: یک هزار و 669 مورد نظارت و سرکشی از مراسم سوگواری حسینی داشتیم که از این تعداد 300 بار تذکر شفاهی به برخی از مجالس داده شده و سه مورد نیز تذکر کتبی اتفاق افتاد.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا بعد از تذکر کتبی نیاز است نهادهای نظارتی برای جلوگیری از تخلف ورود پیدا می کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: از یک هزار و 669 مورد تنها سه مورد تخلف داشتیم و اگر جلوی این تخلفات گرفته می شد فضای مجازی اقدامات هیئت های مذهبی و مراسم های سوگواری عزاداری را زیر سوال نمی برد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: برای اینکه امنیت و سلامت  مردم در مراسم عزاداری تضمین شود این آمادگی را داریم که با دیگر نهادها همکاری کنیم.

 

 

کد خبر 1087025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha