فعالیت ۲۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در گرگان

حمیدی گفت: در شهرستان گرگان ۲۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون وجود دارد و در شهر گرگان ۱۱ مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (یکشنبه 31 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در شهرستان گرگان 20 مرکز تجمیعی واکسیناسیون وجود دارد و در شهر گرگان 11 مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون راه اندازی شده است.

 

فرماندار گرگان  ادامه داد: با همکاری امام جمعه مصلی گرگان نیز به مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون تبدیل می شود و با توجه به این مهم می توانیم تزریق روزانه واکسن کرونا را در گرگان به 10 هزار نفر در روز افزایش دهیم.

 

حمیدی یادآور شد: چیزی که حائز اهمیت است کمبود واکسن است و استقبال از واکسیناسیون نیز بسیار زیاد است و پیش بینی ما این است که واکسن کم شود مراجعه بسیار زیاد مردم را در جایگاه تزریق داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: درخواست داریم که با توجه به  افزایش میزان تقاضای واکسن در گرگان شهروندان گرگان بتوانند در دیگر شهرستان ها نیز واکسینه شوند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: آمادگی افزایش مراکز ترزیق واکسن داریم ولی در تامین واکسن و نیروی انسانی با مشکل رو به رو هستیم.

کد خبر 1087029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha