تمامی موحدین خواستار خروج صهیونیست ها از مسجدالاقصی شوند

حجت الاسلام شهابی گفت: همه موحدین باید خواستار خروج صهیونیست های غاصب از مسجدالاقصی باشند.

حجت الاسلام «عین الله شهابی» با اشاره به ۳۰ مرداد ماه سالروز آتش سوزی مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها و روز جهانی مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مسجدالاقصی برای همه ادیان الهی محترم است، صهیونیست های غاصب برای هیچ کسی ارزش قائل نیستند.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: صهیونیست ها با انجام حرکت ناپسند به آتش کشیدن مسجدالاقصی نشان دادند برای مقدسات دیگر ادیان احترام قائل نیستند و حرص و ولع دنیا را دارند.

 

وی تاکید کرد: صهیونیست ها آرزوی ناامیدی تمامی ملت ها را دارند و می خواهند دنیا متعلق به آنها باشند و اگر هم امروزه با برخی کشورها ارتباط می گیرند به دنبال منافع خود هستند.

 

حجت الاسلام شهابی با تاکید بر اینکه باید نیروهای پلید و نجس صهیونیستی از مسجدالاقصی خارج شوند، افزود: همه موحدین باید خواستار خروج صهیونیست های غاصب از مسجدالاقصی باشند و نسبت به این مهم دغدغه داشته باشند.

 

امام جمعه آزادشهر یادآور شد: به دور از انتظار است که موحدین عالم درباره حضور صهیونیست های غاصب در مسجدالاقصی عکس العملی نشان نمی دهند.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یکم شهریور ماه؛ روز پزشک گفت: کادر درمان در شرایط کرونایی زحمات زیادی متحمل می شوند و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تلاش کنند آرامش کادر درمان به هم نریزد و زحمات آنها دوچندان نشود.

 

حجت الاسلام شهابی با بیان اینکه خدمت به بیماران کرونایی میدان جهاد برای پزشکان و کادر درمان است، تصریح کرد: پزشکان و کادر درمان در بیمارستان ها فشار زیادی را تحمل می کنند و تاریخ هیچ گاه تلاش جهادی این قشر را فراموش نمی کند.

 

کد خبر 1087067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha