انتظار داشتیم وزرای اقتصادی مقبولی از سوی دولت به مجلس  معرفی می شد

نماینده مردم مشکین شهر در مخالفت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: انتظار داشتیم وزرای اقتصادی مقبولی از سوی دولت به مجلس معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،  محمود عباس زاده مشکینی در ادامه  جلسه علنی امروز صبح یکشنبه (31مرداد)مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز مطالبات و انتظارات مردم در حوزه اقتصادی بسیار بالاست و مردم منتظر سریع ترین و جدی ترین اقدامات از سوی تیم اقتصادی دولت هستند.مردمی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند مشکلات اقتصادی را درک می کنند، بنابراین برای پاسخگویی فوری، جدی و موثر به این مشکلات باید تیم اقتصادی قوی، منسجم، توانمند، هماهنگ و هم افزا در دولت سیزدهم شکل بگیرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  انتظار داشتیم وزرای اقتصادی مقبولی از سوی دولت به مجلس معرفی شود اظهار کرد: از آقای خاندوزی وزیر پیشنهادی می خواهیم که به صورت شفاف رئیس کل بانک مرکزی خود را به مجلس معرفی کند تا ما در جریان برنامه وی برای بانک مرکزی قرار گیریم.

وی با اشاره به مشکلات صادرات نفت گفت: مشکل کسری بودجه کشور به این دلیل است که نمی توانیم نفت بفروشیم و اگر فروختیم نمی توانیم پول آن را به کشور وارد کنیم. برای حل این مشکل باید هماهنگی کامل بین وزیر اقتصاد و وزیر نفت وجود داشته باشد.

نماینده مشکین شه در مجلس شورای  اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور که  فرمانده تیم اقتصادی دولت را معاون اول معرفی کرد گفت:  در حالی آقای مخبر به عنوان فرمانده اقتصادی معرفی می شود که وزیر اقتصاد باید به مجلس پاسخگو باشد

وی با تاکید بر اینکه باید بساط پلشتی و رانت در کشور برچیده شود گفت: برای مردم آن چیزی که اهمیت دارد سفره و معیشت شان است ،آقای خاندوزی به وزارتخانه ای می رود که می تواند تولید کننده رانت باشد. برنامه های وی را مرور کردم.او در برنامه‌های خود به برخی مسائل استرتژیک همچون سرمایه‌گذاری خارجی، کمرنگ‌تر و ملایم‌تر اشاره کرده است.

عباس زاده تاکید کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد باید برنامه های خود  که منسجم و هماهنگ باشد  برای کنترل تورم، ایجاد  ثبات اقتصادی، افزایش رشد، رفع فقر و نابرابری را به صورت شفاف به مجلس ارائه دهد.

کد خبر 1087070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha