استفاده از سلاح های بیولوژیک جزو لاینفک راهبرد نظامی دشمن است

سرلشکر سلامی گفت: در استراتژی دشمن فلج سازی مردم ایران یک هدف قطعی است؛ این فلج سازی را اول با تحریم اقتصادی رقم زدند و استفاده از سلاح های بیولوژیک جزو لاینفک راهبرد نظامی دشمنان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، یکشنبه(31 مرداد) در سفر به کرمان در جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا علیه السلام از اعضا کادر درمان استان که به تأسی از حضرت زینب پرستاری را در این مقطع سخت و دردناک و خطرناک تاریخ کشور فداکارانه و با ایستادن در میان معرکه ای سخت انجام می دهند و ثبات قدم از خود نشان دادند؛ به طور ویژه تشکر کرد.

 

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این ایستادگی، صبر، استقامت در میان این مخاطره جدی و نزدیک، یک میدان آزمون پرافتخار تاریخی برای جامعه پزشکی و بهداشت و درمان است و از حضور سربازان و فرماندهان در خطوط مقدم دوران دفاع مقدس هیچ کم ندارد و حتی شاید این به فداکاری بیشتری نیاز دارد که انسان دقیقاً جان خود را برای احیای جان دیگری در معرض خطر قرار دهد که این زیباترین معامله در درگاه الهی است.

 

 

وی بیان کرد: کشور ما از همه کشورهای جهان متمایز و متفاوت است و در عین اینکه درگیر این بیماری مرموز و جهانی است و از پیامدهای فیزیولوژیک و اقتصادی و اجتماعی آن رنج می بریم؛ در معرض شدیدترین و فشرده ترین تحریم جهانی هم هستیم؛ ما نمی توانیم از پول این ملت که در بانک های کشورهای دیگر توسط آمریکا بلوکه شده برای تهیه دارو و واکسن و اقلام درمانی و دارویی استفاده کنیم.

 

 

سردار سلامی ادامه داد: سالها است می بینید کودکان معصوم ما وقتی به یک بیماری به طور مثال پروانه ای دچار می شوند ما تحت تحریم ظالمانه و ناعادلانه آمریکا نمی توانیم دارو برای آنان تهیه کنیم.

 

 

وی گفت: ما یک تفاوت با همه عالم داریم که در تقاطع سه پدیده خطرناک ایستادیم؛ یکی کرونا که فصل مشترک ما و همه جهان است، یکی تحریم فشرده و ناعادلانه جهانی که استثنائاً برای کشور ما وجود دارد و متعاقب این، یک عملیات روانی سخت که مردم ما را تحت یک هجوم قرار داده است.

 

 

فرمانده کل سپاه با اشاره به شدت فشار عملیات روانی تصریح کرد: هر کار مثبتی انجام می دهیم، دشمن می خواهد سیمای هر خدمتی را تقلیل دهد؛ نعمت الهی را به کفر تبدیل کند و جای خبیث و طیب را عوض کند و این تهاجم وجود دارد؛ واکسن هم می سازید، همه حمله می کنند چرا این تعداد واکسن در ایران ساخته می شود و یا چرا این واکسن ها اینجوری است!

 

 

وی به صراحت گفت: در استراتژی دشمن فلج سازی مردم ایران یک هدف قطعی است؛ این فلج سازی را اول با تحریم اقتصادی رقم زدند و وقتی استفاده از سلاح های بیولوژیک جزو لاینفک راهبرد نظامی دشمنان ما است؛ ما واکسن را از جاهایی که از سلامت آن اطمینان داریم، تأمین و یا خودمان تولید می کنیم.

 

 

سردار سلامی گفت: آنهایی که با عملیات روانی می خواهند ما را وابسته و نیازمند و ذلیل در برابر دشمن نشان دهند دنبال این هستند چرا ایران از آمریکا واکسن نگرفت در حالیکه هیچگاه نتوانسته اند پاسخ این تناقض را بدهند که چگونه در این شرایط پرخطر که جان انسان ها مورد تهدید قرار گرفته است سخن از ارسال واکسن می کنید اما در مقابل، پول ملت را بلوکه و آنها را مورد تحریم های ناعادلانه و حداکثری قرار داده اید؟

 

 

وی بار دیگر ضمن تشکر ویژه از کادر درمان و تصریح به این مطلب که ما نیازی به دشمنان نداریم؛ اظهار کرد: ما یاد گرفتیم وقتی سه عنصر در این جامعه به هم پیوند می خورد از هر بحرانی عبور می کنیم؛ اسلام به عنوان مکت، رهبری و مردم؛ الحمدلله کرونا محل تجلی و درخشش اسلام بود و در این استان که به دیار کریمان معروف است و به یک شهید نام آور جهانی شناخته شده که میان این مردم بزرگ شده نشان می دهد مردم کرمان همه این خصوصیات را دارند.

 

 

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: دانشمندان ما واکسن پشت واکسن آزمایش می کنند تا به تدریج نیازمان از هر کشوری مرتفع و به ظرفیت صادرات برای جهان هم برسیم.

 

کد خبر 1087078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha