مساجد بهترین پایگاه های کادرسازی  برای نیروهای ارزشی و انقلابی هستند

امام جمعه بخش رودبار قصران گفت: مساجد بهترین پایگاه برای تربیت نسل جدید و کادرسازی آینده برای نیروهای ارزشی و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران شهرستان شمیرانات همزمان با روز جهانی مسجد در گفتگو با  خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، گفت: مساجد علاوه بر اینکه مرکز توجه به خدای متعال و انجام برنامه‌های دینی، عبادی و اعتلای امور معنوی هستند، بهترین پایگاه برای تربیت نسل جدید و کادرسازی آینده برای نیروهای ارزشی و انقلابی هستند.
وی سنگر مسجد را مستحکم ترین سنگرها از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز در مقابل هجمه ها و تبلیغات گسترده دشمنان اسلام بر علیه ارزش های دینی و آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همچنان مساجد مستحکم ترین سنگرها و محل تبیین معارف اسلام ناب هستند.
حجت الاسلام حسنی مسجد را همچنان پشتوانه نظام دانست و اظهار داشت:‌ این روزها با اتفاقات جدید و مشکلات پیش آمده مثل کرونا، گرانی، بیکاری و... همچنان مساجد پشتیبان مردم و حمایتگر برنامه های ارزشی در عرصه های مختلف خدماتی از  طرح شهید سلیمانی تا ایجاد رفاه، امور بهداشتی و تهیه بسته های معیشتی برای مردم هستند.

کد خبر 1087094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha