برگزاری مسابقه عکس تعزیه در ایلام/ توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به همت هنرمندان بسیجی در بین نیازمندان ایلام

میرزایی با بیان اینکه مسابقه عکس «تعزیه» با عنوان« آزیتی» و با موضوع محرم در سطح کانون های بسیج هنرمندان استان ایلام برگزار شده است، گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی به همت هنرمندان بسیجی در بین نیازمندان ایلام همزمان با ایام محرم توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم سال جاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح کانون های بسیج  هنرمندان نقاط مختلف استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار شد.

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه  با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «تعزیه» با عنوان« آزیتی» با موضوع محرم در سطح کانون های بسیج هنرمندان این استان، اظهار کرد:برگزاری مراسم زیارت عاشورا در سطح کانونها و  تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در بین جامعه هدف و اقشار نیازمند از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان استان در دهه اول محرم سال جاری بوده است.

 

وی به برگزاری پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در سطح استان خبر داد و گفت: در این پویش از هنرمندان استان برای اهدای خون در ایام محرم به منظور کمک به بیماران کرونایی که با همکاری سازمان انتقال خون استان برگزار گردید، دعوت شده است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  تهیه کلیپ و موشن گرافی با موضوع محرم را از دیگر برنامه های این سازمان در استان برشمرد و گفت:  برگزاری حسینیه مجازی در بین جامعه هدف با محوریت فضای مجازی با حضور هنرمندان رشته های مختلف هنری در استان از دیگر برنامه هایی بود که در دهه اول محرم برگزار شد.

 

میرزایی با اشاره به اینکه با تلاش هنرمندان استان مراسم تعزیه در سطح سه شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: تهیه و پخت وتوزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری به همت هنرمندان و توزیع ۴۰۰ جلد کتاب و لوح فشرده با موضوع محرم و ادعیه در بین جامعه هدف از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان استان در دهه اول محرم بوده است.

کد خبر 1087099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha