روحانی مجاهدی که عمرش در راه تبلیغ دین گذشت، در شام غریبان اباعبدالله آسمانی شد

مراسم یادبود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ایرج محرابی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با حضور جمعی از علما، روحانیت و خادمیاران رضوی در مصلی بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان مراسم یادبود و گرامیداشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ایرج محرابی، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس، از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، با حضور جمعی از علما و روحانیت، مسئولین و خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در مصلی بزرگ شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ایرج محرابی مسئول سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس روحانی مجاهد، پارسا و متقی که عمر خود را در راه تبلیغ دین خدا و اقامه عزای سید الشهدا علیه السلام صرف کرد و از محبین و ارادتمندان مخلص اهل بیت علیه السلام بود که عاقبت در شام غریبان حضرت اباعبدالله علیه السلام به دیدار مولایش شتافت.


 
عالم فاضل حجت الاسلام و المسلمین محرابی در مهر ماه 1394 مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس شد و طی 3 سال و 3 ماه تا دی ماه 1397 به مردم خدمت کرد. 

 

این مراسم همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موحد امام جمعه موقت شهرقدس، ختم قرآن کریم، سوگواری و قرائت فاتحه همراه بود.

کد خبر 1087100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha