بهتر بود  وزیر پیشنهادی اقتصاد در مدیریت میانی وزارت اقتصاد پخته تر می شدند

نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی گفت: بهتر بود آقای خاندوزی مدتی در مدیریت میانی وزارت اقتصاد پخته تر می شدند و سپس به وزارت می رسیدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،مهرداد ویس کرمی در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه (31مرداد)مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پینشهادی امور اقتصادی و دارایی ،گفت: خواهشمندم  نمایندگان از عناوین و ملاک های قومی و نژاد دست برداشته و به صراط قرآن کریم بازگردند. ما در انتخابمان اشتباه کرده و گمان می کنیم نژاد مشکل دارد. وزیر باتقوا انتخاب کنید، از هر نژادی باشد می تواند به ملت ایران خدمت کند.

 

نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی با بیان سیاست جمهوری اسلامی ایران اعتلا و اتحاد ملل اسلامی باشد اظهار کرد: دشمن از چند جبهه فرهنگی و نظامی به انقلاب اسلامی حمله ور شده، اما امروز دشمن از حمله نظامی به کشور ناامید شده است. علی رغم اینکه دشمن در حیطه فرهنگی به ما زخم جدی وارد کرده، همین که در سراسر جهان حاج قاسم سلیمانی الگوی آزادگی است، نشان می دهد که دشمن از شکست فرهنگی هم مأیوس شده است.

 

وی  با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی اش علیه ملت ایران  مایوس خواهد شد گفت:  امروز کسی می تواند وضعیت آشفته اقتصاد را درک کند که در رشته اقتصاد سرآمد و صاحب نظریه بومی سازی اقتصاد باشد. تا کی می خواهیم در کنار اقتصاد لیبرال چند آیه به آن، اقتصاد اسلامی تعریف کنیم. آقای خاندوزی استادیار اقتصاد بوده و صاحب نظر است. همچنین در عرصه های مختلف اقتصادی مانند خصوصی سازی، سیاست ارزی، مالیات، بیمه و گمرک باید صاحب تجربه باشد و در کنار فن، فوت را هم بلد باشد. اقتصاد همانند هوا در تمامی ابعاد زندگی مردم وجود دارد و امروز پاشنه آشیل انقلاب اسلامی است، لذا این عرصه، عرصه آزمون و خطا نیست بنابراین بهتر نبود ایشان مدتی در مدیریت میانی وزارت اقتصاد پخته تر می شدند و سپس به وزارت می رسیدند.

 

ویس کرمی با اشاره به سوابق اجرایی کمرنگ خاندوزی ، تصریح کرد: راه نجات اقتصاد کشور در اقتصاد مقاومتی است  که در تألیفات سوابق آقای خاندوزی به این مهم اشاره چندانی نشده است. تاکنون اقتصاد دانان ما به این نتیجه رسیده اند که نسخه غربی اقتصاد در کشور راهگشا نیست، حال آیا آقای خاندوزی این نظر را قبول دارند. برنامه  های تحولی آقای خاندوزی در گرو اصلاح وضع موجود است، اما باز تاکید می کنم که تنها راه نجات اقتصاد کشور بومی سازی و اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی بوده که در برنامه های بلندمدت ایشان دیده نشده است.

کد خبر 1087104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha