لرستان را به صورت ویژه دریابید

تقوی با اشاره به محرومیت های استان لرستان، گفت: در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری با بیان مشکلات فرا روی استان بر ضرورت برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات استان لرستان تاکید شده است.

« علی تقوی» در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به مشکلات و محرومیت های استان لرستان، اظهار داشت: در نامه ای خطاب به رئیس جمهور مشکلات استان بیان شده است.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) افزود: در این نامه از رئیس جمهوری مطالبه شده است که لرستان را به صورت ویژه دریابید.

 

وی ادامه داد: در بخشی از نامه به رئیس جمهوری آمده است« استان لرستان علی رغم مزیت ها و پتانسیل های سرشار آن، فاقد پیشرفت چشمگیر صنعتی است و جوانان برومند و تحصیلکرده آن به جای ماندن در استان خود و خدمت در آن، برای گذران زندگی و کسب شغل رهسپار استان های دیگر شده و رنج دوری از خانواده وصدها مشکل دیگر را به جان می خرند تا از بیکاری و هزار مساله پی در پی آن در امان بمانند».

 

تقوی خاطر نشان کرد: همچنین در این نامه خطاب به رئیس جمهوری بیان شده است «گوشه گشه ی استان لرستان دارای ظرفیت های عمیق و مهمی است که تنها همت مسئولی کاردان، انقلابی و جهادی را در راس مدیریت اجرایی استان می طلبد».

 

وی افزود: همت مسئولی کاردان، انقلابی و جهادی در راس مدیریت اجرایی استان می تواند گامی مهم برای زدودن غبار محرومیت و جفا در حق این استان زیبا و شهید پرور باشد.

 

تقوی اظهار کرد: همچنین در ادامه این نامه به رئیس جمهوری از حضرتعالی به عنوان مطالبه حقیقی می خواهیم که با عنایت ویژه به استان لرستان در «دولت مردمی و ایران قوی» من جمله تعیین استاندار با تجربه، کاردان ومورد تایید شخص حضرتعالی، استان لرستان را از دردهای که حاصل انبار شدن سالها بی تدبیری وعدم مدیریت جهادی و آگاه به مساله است برهانید.

 

 

کد خبر 1087106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha