دومین همایش بین المللی جهان پسا آمریکا برگزار می‌شود

دومین همایش بین المللی افول آمریکا با عنوان «جهان پساآمریکا» و با محوریت آینده تحولات جهانی از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه جامع امام حسین(ع) یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین همایش بین المللی افول آمریکا با عنوان «جهان پساآمریکا» و با محوریت آینده تحولات جهانی از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه جامع امام حسین(ع) یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود. در همین راستا از کلیه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و مدیران موسسات، اندیشکده ها، مراکز و سازمان های علمی-تحقیقاتی در حیطه مطالعات روابط بین الملل، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و جامعه جهت مشارکت در این همایش دعوت به عمل می آید.

نخستین دوره این همایش نیز با عنوان افول آمریکا: روند گذشته و تحولات آینده در سال گذشته و با مشارکت بیش از ۴۰ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی و اندیشکده داخلی و خارجی برگزار شده بود.

محورهای اصلی همایش چیستی و ماهیت جهان پساآمریکا، ابعاد جهان پساآمریکا، نشانه‌هایی از تحقق جهان پساآمریکا، راهبردهای تحقق جهان پساآمریکایی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان پساآمریکا و فضای سایبر و جهان پساآمریکا هستند.

اساتید، دانشجویان و پژوهشگران تا پایان شهریورماه می‌توانند با ارسال چکیده و ثبت نام در تارنمای همایش در این رویداد علمی مشارکت داشته باشند و جهت کسب اطلاعات بیشتر، به نشانی usdecline.ir مراجعه کنند.

در این دوره، علاوه بر معرفی چهره پژوهشی سال و ارائه تندیس ویژه، ده مقاله برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و به سه پژوهشگر برتر جوایز پژوهشی در قالب گرنت به مبلغ حداقل ۲۰۰ میلیون ریال اهدا می شود.

کد خبر 1087156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha