۶۳ پروژه عام‌المنفعه در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد

سیدمحمدی گفت: همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(یکشنبه، 31مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت‌ها طبیعتا در زمان خود منشا اثر بوده‌اند و هر کدام هم دارای ضعف و قدرت‌هایی هستند.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: در آغاز دولت سیزدهم هستیم و امید است که فضای مناسبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت ایجاد کنیم که خبرنگاران هم نقش مهمی در تبیین این اهداف دارند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت 63 پروژه عام‌المنفعه با اعتبار بالغ بر 87 میلیارد تومان در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بخش اعظمی از پروژه‌ها مختص به بخش کشاورزی است، صومعه سرا ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد و دومین شهرستان استان در این بخش هستیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه این شهرستان دارای 384 پهنه استخر است که جزء نخستین‌های استان در این بخش هستیم تصریح کرد: امسال در هفته دولت 13 استخر لایروبی شده که به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه هر سال اگر چند استخر لایروبی می‌شد آب شرب کشاورزی هم تامین می‌شد خاطرنشان کرد: تا آخر سال تعداد دیگری از استخرها لایروبی می‌شوند که باعث می شود زیرساخت کشاورزی احیا شود.

 

وی با بیان اینکه اگر استخرهای شهرستان با ظرفیت کامل آبگیری شود مشکل آب کشاورزی حل خواهد شد اظهار کرد: افتتاح مرغداری 30 هزار قطعه‌ای، افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه تختی و بهره‌برداری احیای 2واحد شهرک صنعتی که راکد بودند از دیگر پروژه‌های مهم در هفته دولت است.

 

سیدمحمدی افتتاح سالن تشریح پزشک قانونی صومعه‌سرا با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار پروژه‌های امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پروژه‌های ملی پیربازار به ضیابر، فومن به ضیابر و طاهرگوراب به ماسال نیاز به تامین مصالح دارند که در صورت تامین، کار اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 1087173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha