فعالان کانون های فرهنگی مساجد تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کردند

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به ضرورت همدلی و همراهی بیشتر فعالان مسجدی در جریان مقابله با کرونا گفت: فعالان کانون های فرهنگی مساجد تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کردند.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری شهر ماهدشت در جریان شیوع بیماری کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر ماهدشت در جریان طرح مواسات و همدلی از شرایط تهدید کرونا بهره بردند و آن را تبدیل به یک فرصت کردند. 

 

نماینده منتخب کانون های فرهنگی مساجد ماهدشت افزود: ضروری است زیرساختارهای مناسب به منظور بهبود، رشد و احیاء دوباره فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد مرتفع شود و اقدامات لازم در این خصوص در اولویت اول ستاد استانی فهما البرز قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی نشست های هم اندیشی و هم افزایی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و تحریم های اقتصادی با همفکری و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانیم از فرصت ها استفاده و بهره کافی و لازم را ببریم. اینکه فقط بیاییم دور هم جمع شویم و بریم و اتفاقی هم که برایش زمان و برنامه ریزی کرده ایم صورت نپذیرد که این حق الناس است و بایددر آخرت جواب گو باشیم.

 

وی به عنوان نماینده منتخب خود جهت پیگیری و برنامه ریزی و حل و فصل مشکلات مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح شهر ماهدشت عنوان کرد: ظرفیت سازی از حضور نوجوانان و جوانان در نهاد کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه های تحقق مسجد تراز اسلامی و تمدن نوین اسلامی را احیاء و ایجاد می کند.

 

وی بیان کرد: از جمله اقدامات موثر و راهبردی با اهتمام ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح راهبردی و ملی فهما بود که در راستای آن بسیاری از برنامه ها در این قالب سوق پیدا کرد و ظرفیت های موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد دیده شد. 

 

نماینده منتخب کانون های فرهنگی مساجد ماهدشت در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه حمایت ها و پشتیبانی لازم در قالب برنامه های راهبردی از طرف ستاد استانی فهما به شکل منسجم محقق شود می توان گفت که می تواند شکل فرهنگی شهر را مستحکم تر کند و از ظرفیت بالای فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد به نحو بهتری بهره مند شد. 

 

 

کد خبر 1087175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha