۱۰۸ پروژه در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: بارها مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران خواستار شفاف سازی و تبیین دستاوردهای انقلاب شده اند لذا با رصد موضوعات مختلف در سطح شهرستان، نیازها و مطالبات مردم دسته بندی و برای تحقق آن ها حرکت کرده ایم.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه امیداوریم با برنامه های دولت جدید، بشود بر اساس مطالبات مردم در جهت حل مشکلات آنها حرکت گردد، افزود: در هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور ماه است امسال با وجود کرونا باید برنامه ها با با فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

 

وی به وضعیت نامناسب راه های روستایی و عشایری و آبرسانی اشاره کرد و گفت: این دو مطالبه اصلی مردم شهرستان نهبندان است البته روستاهای بالای ۲۰ خانوار که ۱۰۱ روستا است وضعیت آبرسانی آن ها تقریبا مناسب است اما روستاهای زیر ۲۰ خانوار زیادی در حوزه آبرسانی مغفول مانده اند لذا علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، برای سرفصل آب و راه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جدید، ابلاغ شده که برای برخی پروژه ها پیش بینی شد.

 

وی با بیان اینکه روکش محور بیرجند-نهبندان در حال انجام است و هفت کیلومتر این مسیر هم در حال افتتاح است که به زودی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: پروژه های بهداشتی از قبیل اورژانس، مجتمع درمانی سلامت دهک، خانه محله نیز به زودی آماده بهره برداری می شوند.

 

بیکی بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.


 
وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت، گفت: ۳۴ پروژه دهیاری با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، پروژه های راهداری با هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، سه پروژه کشاورزی با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان، یک پروژه صنعت و معدن با ۲۲ میلیارد تومان، ورزش و جوانان با چهار پروژه چمن مصنوعی و اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

 

فرماندار نهبندان ادامه داد: همچنین یک پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۲۸۸ میلیون تومان، بنیاد مسکن با چهار پروژه با چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، دانشگاه علوم پزشکی سه پروژه با سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، شرکت برق با ۹ پروژه و اعتبار ۹ میلیارد و ۹۰۰، شرکت گاز با ۳۲ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان، شهرداری نهبندان با چهار پروژه با یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، نوسازی مدارس با دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

بیکی همچنین از کلنگ زنی ۱۹ پروژه و ۸۹ پروژه افتتاحی در هفته دولت خبر داد و گفت: ۷۵ پروژه روستایی و ۳۳ پروژه شهری خواهد بود.


 

کد خبر 1087176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha