بررسی کمبودهای بیمارستان ها با حضور رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای بیمارستان ها و مراکز درمانی و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و کاستن از حجم و میزان محرومیت ها و محدودیت ها در این خصوص دستورهای ویژه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الإسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» طی تعطیلات هفته گذشته هر روز به طور فوق العاده از تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی در مرکز استان و شهرستان ها بازدید کرد و ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به کادر پزشکی و درمانی و قدردانی از تلاش های بی وقفه این عزیزان در وضعیت خاص کرونایی نشست های اختصاصی نیز با مسئولان و متولیان امر در هر شهرستان برگزار و مشکلات مبتلابه را بطور میدانی و به نحو محسوس و ملموس از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار داد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ارزیابی کلی وضعیت بهداشتی و درمانی استان در مقابله با ویروس کرونا به محدودیت ها و محرومیت های استان از حیث امکانات و تجهیزات مورد نیاز اشاره و تصریح کرد: از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را دیدم و  مشاهده کردم و شاهد بودم که حوزه های مدیریتی و کادر پزشکی و درمانی علیرغم همه این معضلات چه عاشقانه و با دل و جان کار می کنند و لازم است از تلاش های تک تک این عزیزان قدردانی کنم.

 

حجت الإسلام جعفری با احصاء فهرست برخی مشکلات مبتلابه در این حوزه به اولویت های کشور از نگاه مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: همان گونه که معظم له در این خصوص با حساسیت مضاعف اولویت ها را مشخص کرده اند ما نیز در این راستا تلاش کردیم تا با حضور میدانی و بررسی دقیق مشکلات و شناسایی آسیب ها مراتب را در سطوح مختلف پیگیری کنیم.

 

وی اظهارکرد: بسیاری از مشکلات اساسی و بنیادی که این استان در حوزه بهداشت و درمان با آن مواجه است مستلزم پشتیبانی و جلب حمایت همه جانبه مقامات بالادستی است و دستگاه قضایی بزودی این مشکلات را از طریق وزارتخانه ها و دستگاه های ذی ربط در مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.

 

حجت الاسلام جعفری ابراز امیدواری کرد: در نتیجه این پیگیری ها، وضعیت استان در ابعاد پیشگیری و مقابله با اشاعه اپیدمی بیماری کرونا بهبود یابد و پس از اعمال مدیریت و ساماندهی شرایط، آمار مرگ و میرها که بسیار نگران کننده به نظر می رسد، به نحو قابل توجهی کاهش یابد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی توجه و اهتمام جدی در حفظ سلامت عمومی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی را به ویژه در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک ضرورت مهم برشمرد و از شهروندان و هم استانی ها خواست در شرایط کنونی به گونه ای عمل کنند که عزاداری ها با توجه به موازین بهداشتی و در نظرگرفتن  سلامت عمومی مردم انجام شود.

 

 

کد خبر 1087177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha