بازدید فرمانده کل سپاه از پایگاه های نمونه طرح شهید سلیمانی در یزد

فرمانده کل سپاه در بازدید از پایگاه های نمونه طرح شهید سلیمانی و مرکز واکسیناسیون کرونا بسیج جامعه پزشکی استان یزد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایگاه های نمونه طرح شهید سلیمانی در یزد گفت: انصافا بسیج مستضعفان یک موهبت الهی است که بر مردم ما نازل شده است و همه رخدادهای سختی که در این 43 سال در کشور ما طی شده، به برکت بسیح بوده است.

 

وی افزود: بسیج در جنگ در برابر دشمنان مستحکم ایستاد و از سرزمین ما محافظت و فداکاری و جانبازی کرد؛ به طوری که ده‌ها هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و تعداد بی شماری آزاده و رزمنده در مقابل دشمنان خدا ایستادند و برای مردم و کشور آبرو و سرافرازی آفریدند.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وجود بسیج در حوادث مختلف نافذ و تعیین کننده بوده است، اظهار داشت: اگر سیل، زلزله و یا حادثه دیگری رخ داده که مدیریت آن خارج از توان دستگاه های اداری کشور بوده است باز بسیج در میدان ورود کرد و این حوادث را مدیریت کرد.

 

سلامی خاطرنشان کرد: اگر فتنه‌ای در کشور رخ داد بسیجیان آن را خاموش کردند، بسیجیان با محاصره اقتصادی دشمن جنگیدند و دانشمندان بسیجی ما توانستند در مقابل محاصره‌های اقتصادی بزرگترین اختراعات را انجام دهند و کشور را بی نیاز کنند.

 

وی تأکید کرد: امروز در عرصه بیماری کرونا باز هم این بسیح است که کمر همت بسته و مستحکم و پایدار وارد میدان شده است و خود را مخاطب مستقیم فرمان رهبر انقلاب می داند.

 

فرمانده سپاه تصریح کرد: ما معتقدیم هر پایگاه بسیج یک نظام جمهوری اسلامی است که باید برای حل مسائل مردم پیش قدم شود و قبل از اینکه مردم رجوع  کنند آن ها برای حل مشکلات باید اقدام کنند.

 

سلامی عنوان کرد: اگر ما آرزو داشتیم که در رکاب حضرت اباعبدالله جهاد کنیم، باید بدانیم که امروز هم میدان جهاد فراهم است و این مسیر هم ادامه همان مسیر است.

کد خبر 1087237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha