لزوم تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمک بسیج

جعفری گفت: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمک بسیج مورد تاکید مقام معظم رهبری است و کانون های مساجد از بسیج و بسیج از کانون های مساجد جدا نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (یکشنبه 31 مرداد) در جلسه قرارگاه مسجد با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: مساجد باید پایگاه وحدت، تعلیم و تربیت و کانون امرو نهی اسلامی، پایگاه نظامی و محل پیوند دین و سیاست باشند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: پیامبر اسلام (ص) به مشکلات مردم در مسجد رسیدگی می کردند و مشکلات آنها را برطرف می ساختند.

وی اضافه کرد: امروز نیز تصمیم های مهم کشور ما با حضور جوانان باید در مساجد مطرح شود و مسئولین قدرت تصمیم گیری در مساجد داشته باشند.

جعفری تاکید کرد: سیاست «مسجد محوری» و جایگاه مساجد برای مسئولین امر نباید مورد غفلت قرار بگیرد زیرا عمده مشکلات کشور به علت دوری از مساجد و ضعف اعتقادی برخی از مسئولان است.

 وی ادامه داد: به گفته امام راحل، مسجد محلی برای اداره امور است و دشمنان سعی دارند مردم و مسئولان ما را از مساجد دور کنند و احیای مساجد زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی بوده و تعلیم و تربیت حقیقی تنها در مساجد اتفاق می افتد.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز تصریح کرد: تقویت پیوند بین ارکان مسجد و تعامل بسیجیان با امام جماعت، هیئت امنا، هیئات مذهبی و کانون فرهنگی هنری از ابعاد سیاست مسجد محوری بسیج است.

وی تاکید کرد: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمک بسیج مورد تاکید مقام معظم رهبری است و کانون های مساجد از بسیج و بسیج از کانون های مساجد جدا نیست.

کد خبر 1087183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha