۶۰ واحد صنفی شیروان مورد بازدید قرار گرفت

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: ۶۰ واحد صنفی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که تعدادی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی و پلمب شدند.

عبدالله گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اعلام کرد: با تیم مشترک بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف، شبکه بهداشت، نماینده دادستان و پلیس اماکن طی این مدت در مجموع از 60 واحد صنفی و اماکن عمومی شهرستان بازدید به عمل آمد که تعدادی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی و پلمب شدند.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طی یک هفته اخیر،  40 مورد تعهد کتبی از اصناف شهرستان گرفته شد.

 

گلی اضافه کرد: همچنین 9 واحد صنفی پلمب شدند که از این تعداد چهار واحد صنفی آرایشگاه زنانه و مابقی فروشگاه کفش و لباس بوده که علی رغم تذکرات متعدد و کتبی صورت گرفته باز هم ادامه فعالیت داشته اند.

 

وی عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیشترین قشر آسیب دیده اصناف هستند که باید با همکاری های لازم کمک کنند تا زنجیره این ویروس قطع شود و دولت و سایر ارگان ها نیز برنامه های حمایتی برای اصناف انجام دهند.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد عمده ای از مردم شهرستان از اصناف هستند لذا اگر خودشان رعایت نکنند آسیب می بینند و مردم هم باید در این زمینه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

گلی افزود: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا همه کسبه به غیر از پاساژهای سربسته می توانند فعالیت داشته باشند.

 

 

به گفته وی شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.  

 

کد خبر 1087293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha