پزشک بودن آسان تر از مدیرکانون فرهنگی مسجد است

حسین زاده با تبریک روز پزشک و اهمیت گرامیداشت این روز گفت: پزشک بودن آسان تر از مدیرکانون فرهنگی مسجد است، چرا که مدیر کانون فرهنگی مسجد رسالت تحقق مسجد تراز اسلامی را دارد.

« مرتضی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز به مناسبت روز پزشک گفت: فعالیت به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد برای من سخت تر از پزشکی و درمان بود چرا که در فضای مسجد با روح و روان و باورهای ایمانی و الهی روبه رو بودیم و در عرصه فعالیت پزشکی با جسم مردم. 

 

این پزشک و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) افزود: مسجد امام حسن مجتبی(ع) از جمله مساجد موفق و شاخص در سطح دهقان ویلای کرج است و همواره شاخص ها و چارچوب های مسجد تراز اسلامی را در بر داشته است. افتخار می کنم که یکی از خادمان مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) در محله دهقان ویلا کرج هستم و خداوند توفیق خدمت در این عرصه دینی را به من عطا کرده است. 

 

به گفته وی، فرآیند طرح ملی زمینه ساز یک رقابت و زیست مومنانه را در روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) فراهم ساخت و در این جریان بسترهای تمدن نوین اسلامی که خاستگاه آن مسجد است مورد توجه قرار گرفت.

 

عکس آرشیوی و مربوط به قبل شیوع بیماری کرونا است

 

بهره مندی مسجد امام حسن مجتبی(ع) از باشگاه ورزشی غدیر

 

حسین زاده اظهار کرد: ظرفیت دیده شده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد در قالب های ورزشی، فرهنگی، هنری و ... است آنچنان که ورزش هایی مانند تکواندو، هاپکیدو، داژبال، تیراندازی، ژیمناستیک و ... در مساجد ۳۰۰ متری باشگاه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این باشگاه ورزشی همواره در اختیار اهالی محل است به ویژه آنکه در عرصه ورزشی توانسته اند پتانسیل های موفقی را در مسابقات استان، کشوری تقویت و ارائه دهد. 

 

برپایی طرح سه شنبه های با کتاب در قالب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

 

حسین زاده با اشاره به ضرورت برنامه ریزی های موثر در زمینه ارتقاء برنامه های فرهنگی و هنری بیان کرد: یکی از فعالیت های موثر در زمینه برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد اجرای طرح سه شنبه های با کتاب است.

 

عکس آرشیوی خبرگزاری شبستان استان البرز است و مرتبط با پیش از شیوع بیماری کرونا 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: با وجود شرایط شیوع کرونا در قالب رعایت فاصله گذاری اجتماعی ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با همت نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مساجد همچنان اجرا می شود هرچند که بیشتر برنامه ها به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

 

توصیه های مدیر کانون فرهنگی مسجد برای شرایط شیوع بیماری کرونا

 

حسین زاده در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و مقررات معین شده بیان کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که ریه انسان را درگیر می کند برای مقابله با این بیماری مهمترین راه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه های نامه های بهداشتی است.

 

 

کد خبر 1087313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha