البرز رتبه اول واکسیناسیون در کشور را کسب کرد/ سه شنبه این هفته نامزدهای شهرداری کرج برنامه ارائه می دهند

صفحه نخست روزنامه های یکم شهریورماه استان البرز به کسب رتبه اول در واکسیناسیون برای استان البرز و سه شنبه این هفته نامزدهای شهرداری کرج برنامه ارائه می دهند اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های یکم شهریورماه استان البرز به کسب رتبه اول در واکسیناسیون برای استان البرز و سه شنبه این هفته نامزدهای شهرداری کرج برنامه ارائه می دهند اختصاص یافت. 

 

روزنامه اقتصاد البرز از قول نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در تیتر نخست خود آورده است: آزادری اقتصادی ضرورت اساسی برای توسعه کشور است. همچنین این روزنامه اقتصادی استان البرز به ارائه برنامه از طرف نامزدهای شهرداری کرج نیز اختصاص یافته است. 

 

 

و اما؛ روزنامه شهروند نیز در تیتر نخست خود از قول استاندار البرز آورده است: البرز رتبه نخست کشور را در واکسیناسیون کسب کرده است، هرچند این گفته استاندار البرز مورد انتقاد بسیاری از مردم به ویژه اصحاب رسانه استان قرار گرفت. 

 

روزنامه شهروند از قول عباس زاده، رئیس خانه مطبوعات استان البرز نیز هفته دولت را گرامی داشته و آن را فرصتی برای تعامل خوانده است. 

 

 

 

روزنامه پیام آشنا نیز از قول مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز آورده است: آموزش حضوری مدارس البرز به تعویق افتاد. همچنین این روزنامه به ماجرای ویال های خالی واکسن زیر ذره بین دیوان محاسبات پرداخته است. 

 

 

 

 

کد خبر 1087315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha