۷۰۰ بسته معیشتی در آستارا توزیع شد

قنبری از توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در دهه اول محرم بین خانواده‌های نیازمند و اقشارکم درآمد شهرستان آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ۷۰۰ بسته معیشتی در دهه اول محرم بین خانواده‌های نیازمند و اقشار کم درآمد شهرستان آستارا توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار کم درآمد را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، رب‌گوجه، حبوبات، گوشت، روغن مایع، مرغ و سایر اقلام غذایی بود.

 

وی تصریح‌کرد: این بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و اقشارکم درآمد توزیع شد.

 

قنبری به طبخ و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه بسته‌های معیشتی و غذای گرم به همت خیرین، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند و اقشارکم درآمد توزیع شد، افزود: این بسته‌های معیشتی و غذای گرم با هدف حمایت از نیازمندان، کمک مومنانه و اجرای طرح مواسات در میان خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع شده است.

 

سرهنگ قنبری خاطرنشان‌کرد: سپاه و بسیج با تمام امکانات و نیروی انسانی برای مهار و کنترل شیوع کرونا در کنار کادر درمان و مردم است و در راستای حمایت از نیازمندان و اقشارکم درآمد نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 1087319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha