مسجد مسلم بن عقیل ۲۶۰۰ پُرس غذا بین نیازمندان توزیع کرد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: طی دهه نخست ماه محرم، مسجد مسلم بن عقیل با همکاری هیئت بنی هاشم شیروان، دو هزار و ۶۰۰ پُرس غذا بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: طی دهه نخست ماه محرم، مسجد مسلم بن عقیل با همکاری هیئت بنی هاشم شیروان، دوهزار و 600 پُرس غذا بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد که برنج گوشت و حلیم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان خاطرنشان کرد: همچنین مرکز نیکوکاری مسجد مسلم بن عقیل این شهرستان در این ماه بزرگ به صورت ویژه خدمات رسانی کرد و 150 بسته گوشت ذبح شده بین خانواده های محروم و نیازمند شناسایی شده توزیع کرد.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و کمک به معیشت اقتصادی نیازمندان در این راستا، 30 بسته غذایی و تعدادی ماسک رایگان توسط  مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان در تکمیل اقدامات انجام گرفته به تولید ماسک توسط اهالی مسجد اشاره و اعلام کرد: در طول یکسال گذشته و باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 387 هزار ماسک به ارزش 400 میلیون تومان تولید و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

 

محمدزاده قانعی، همچنین برگزاری برنامه ها و بزرگداشت ها و نیز یادواره شهدا، مراسم جشن و عزاداری ها را با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نیز به این برنامه ها افزود.

کد خبر 1087356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha