واکسیناسیون ۸۵ درصد فرهنگیان انجام شد

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از واکسیناسیون ۸۵ درصد فرهنگیان خبر داد.

«محمد محسن‌بیگی» مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره واکسیناسیون فرهنگیان گفت: در حال حاضر در کل کشور 85 درصد فرهنگیان واکسن کرونا زده‌اند؛ این آمار با احتساب کسانی است که قبلا در گروه‌های خاص یا گروه‌های سنی واکسن دریافت کرده بودند.

 

وی افزود: این تعداد شامل تمام پرسنل فرهنگیان است؛ هر کسی که با مدرسه سر و کار دارد در این آمار قرار دارد و واکسن دریافت کرده است.

 

محسن‌بیگی درباره واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس، گفت: رانندگان سرویس مدارس هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند. به این دلیل که هنوز تکلیف بازگشایی مدارس مشخص نیست و ما لیستی از رانندگان سرویس مدارس دریافت نکرده‌ایم. البته خود این رانندگان از سوی تاکسی‌رانی واکسینه شده‌اند.

 

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی، درباره دریافت دُز دوم واکسن برای فرهنگیان گفت: دریافت دُز دوم براساس نوع واکسن اعلام می‌شود که احتمالا چهار هفته پس از دریافت دُز اول است.

 

وی یادآور شد: تزریق واکسن شامل تمام پرسنل مدارس دولتی و مدارس غیردولتی است که باید مدیران مدارس غیر دولتی اسامی این همکاران را در سامانه مربوط ثبت کنند.

 

 

کد خبر 1087366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha