۲۹ میلیارد تومان پروژه در فومن به بهره‌برداری می‌رسد

محسنی گفت: همزمان با هفته دولت ۳۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در فومن به بهره‌برداری می‌رسد.

«محمدرضا محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت و نظام است و دستگاه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیان عملکردها بپردازند.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه دولت شهید رجایی و باهنر خدمات ارزنده‌ای از خود بجا گذاشته‌اند افزود: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت.

 

وی از افتتاح 33 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فومن خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

محسنی تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار مسئولان با امام جمعه، افتتاح بهسازی معابر سطح شهر، افتتاح تعمیق و بازسازی و لایروبی آب‌بندان، افتتاح تجمیعی 30 واحد مسکونی مددجویی، افتتاح اجرای طرح هادی و افتاح مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت فومنی از جمله برنامه‌های هفته دولت در فومن است.

 

فرماندار فومن خاطرنشان کرد: به دلیل بیماری کرونا و شیوع بیش از حد آن، افتتاح پروژه‌ها به صورت بسیار محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه خواهد بود.

 

 

کد خبر 1087367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha