رشد ۹۹ درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر

اسعدی از رشد ۹۹ درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر طی چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت نیز تخلیه‌ کالای کانتینری رشد ۱۳ درصدی در این بندر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

«نورالله اسعدی» امروز (دوشنبه ۱ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از رشد ۹۹ درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر طی چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین طی این مدت نیز تخلیه‌ کالای کانتینری رشد ۱۳ درصدی را در این بندر نشان می‌دهد.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی خرمشهر به ظرفیت های این بندر نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشور‌های منطقه در خصوص ترانزیت خودرو وجود دارد، از ابتدای سال جاری ترانزیت خودرو از طریق بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹۲ درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال بیش از ۲۶۴ فروند شناور زیر هزار تن به بندر این شهرستان تردد داشته اند تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرده است.

 

کد خبر 1087387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha