تلاش بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز برای اشتغال و توانمندسازی خانواده ها

حجت الاسلام سجادی گفت: با هدف توسعه اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده ها طرح «شمیم خدمت» در بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «خدابخش سجادی»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) از ارائه آموزش های رایگان کارآفرینی در بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با هدف توسعه اشتغال زایی، طرح «شمیم خدمت» در این بقعه متبرکه اجرا می شود و به آموزش های رایگان با هدف ایجاد کسب و کارهای خانگی پرداخته می شود.

مدیر بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز ادامه داد: طرح «شمیم خدمت» موجب توانمندسازی خانواده ها، ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و معیشت آنها می شود و به همت مرکز «اُفق» بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز در محله «دروازه کازرون» راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراکز فنی و حرفه ای و برخی آموزشگاه های هنری، دوره های آموزشی ساخت زیورآلات دست ساز، نگین تراشی و خیاطی در سطح مقدماتی و پیشرفته در این طرح به فراگیران آموزش داده می شود.

حجت الاسلام سجادی اعلام کرد: بیش از 155 نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند و به فراگیران گواهی داده می شود و در طرح «شمیم خدمت» برای آموزش و توانمندسازی افراد جامعه حداکثر تلاش خود را کرده ایم.

مدیر بقعه متبرکه «سید تاج الدین غریب (ع)» شیراز ادامه داد: فراگیران پس از اتمام دوره ها نیز به کمیته امداد برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: علاقمندان برای شرکت در این کلاس ها می توانند جهت به صورت حضوری به این بقعه متبرکه مراجعه کنند و یا از طریق لینک های https://chat.whatsapp.com/Hzo6Cf3dMswAvNEzZjB1Sg و https://chat.whatsapp.com/Dx39vTJEyPFHZozqxbZ7Bx و https://chat.whatsapp.com/JBVFNQWp6lfKTnhpY3OEfg  اقدام به ثبت نام کنند.

 

کد خبر 1087389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha