پویش نذر خون تا اربعین حسینی در استان البرز ادامه دارد

حسینی با اشاره به اهمیت برپایی پویش نذر خون گفت: شهروندان با مراجعه به پایگاه های انتقال خون و یا مراجعه به درگاه های رسمی نوبت دهی انتقال خون در پویش نذر خون شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « میرمحمدعلی حسینی» در جمع خبرنگاران با اهمیت اهدائ نذر خون به مناسبت ایام محرم گفت: اهمیت اهداء خون از جمله مسائلی است که بسیاری از مردم نیک اندیش و خداجو به آن باور دارند و خود را ملزم به این عمل خداپسندانه می دانند. 

 

مدیرکل انتقال خون استان البرز افزود: طی ۲ روز تاسوعا و عاشورای حسینی شهروندان البرزی با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در پویش نذر خون به مناسبت محرم حسینی شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت تشویق و ترغیب مردم به نذر خون بیان کرد: پایگاه های انتقال خون با رعایت کامل موازین بهداشتی و مقررات معین شده کرونایی آماده دریافت خون شهروندان هستند. 

 

حسینی ادامه داد: اهداء خون شهروندان به منظور تأمین فرآورده های خونی ویژه بیماران نیازمندان از جمله بیماران سرطانی، مصدومان حوادث مختلف، بیماران تالاسیمی، هموفیلی و ... صرف می شود.

 

مدیرکل انتقال خون استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجمعه به مراکز انتقال خون استان و یا نوبت الکترونیکی که از درگاه سازمان انتقال خون استان البرز معین شده است می توانند در این پویش شرکت کنند.

 

 

کد خبر 1087402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha