جذب ۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه های محرم و صفر برای جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: ۷۲۶ تن اقلام مصرفی برنج هندی و پاکستانی و همچنین شکر ویژه ماه های محرم و صفر برای توزیع در سطح جنوب کرمان جذب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن مشایخی» گفت: 3 قلم کالای مصرفی عمده به میزان 726 تن برای مصرف عموم مردم در جوب کرمان جذب شده است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان افزود: 726 تن اقلام مصرفی برنج هندی و پاکستانی و همچنین شکر ویژه ماه های محرم و صفر برای توزیع در سطح جنوب کرمان جذب شد.



وی بیان کرد: این اقلام شامل 162 تن برنج هندی، 254 تن برنج پاکستانی و 310 تن شکر مصرفی خانوار است.


مشایخی تاکید کرد: قیمت عرضه هر کیسه برنج ۱۰ کیلویی هندی 185 هزار تومان، برنج پاکستانی 205 هزار تومان و هر کیلو شکر 13 هزار تومان است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان تصریح کرد: این اقلام اکنون جذب و توزیع آنها از طریق فروشگاه های زنجیره ای و همچنین فروشگاه های منتخب و مورد اعتماد انجام می شود.


وی ضمن تاکید بر ذخیره کافی اقلام در جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: گوشت منجمد نیز به میزان کافی در منطقه موجود است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


مشایخی در خاتمه عنوان کرد: از شهروندان خواهشمندیم برای حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه 124، سامانه اینترنتی به آدرسwww.124.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

کد خبر 1087403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha