بهره برداری از  ۲۸۲ پروژه عمرانی هفته دولت در شهرستان رشت

فتح اللهی از بهره برداری از ۲۸۲ پروژه و طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(دوشنبه، ۱ شهریور) در تشریح هفته دولت ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات شهدا به ویژه شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: امنیت و پیشرفت امروز کشور را مدیون جانفشانی های شهدا و جانبازان هستیم.‌


فرماندار رشت با بیان اینکه امروز وظیفه خطیر حراست و حفاظت از خون شهدا بر عهده ماست گفت: پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا از وظایفی است که همگان در برابر آن مسئولیم.

 

فتح اللهی اذعان داشت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال پروژه های مختلفی در شهرستان رشت برای رفاه حال عموم مردم به بهره‌برداری رسیده است.‌

 

وی ادامه داد: راه اندازی و بهره برداری از پروژه‌ها تنها کار یک نهاد نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران و نمایندگان مجلس در این کار عظیم شریک بوده و مشارکت لازم را داشته‌اند.

 

فرماندار رشت به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت امسال پرداخت و تصریح کرد: ۲۸۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت به بهره برداری خواهد رسید.‌

 

فتح اللهی افزود: از این مجموع، ۲۷۲ پروژه دولتی با ۳۲۱ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.



وی اضافه کرد: سلامت، شبکه برق، روکش و بهسازی راه‌ها و آسفالت، طرح‌های اشتغالزا و همچنین پروژه‌های ورزشی و مسکن مددجویان و کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته در شهرستان رشت راه اندازی می‌شود.

 

فرماندار رشت اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۸۱۷ نفر به طور ثابت و موقت مشغول به کار می‌شوند.‌



فتح اللهی در پایان خاطرنشان ساخت: پروژه درمانی در محوطه بیمارستان رازی و همچنین محدوده لاکان که با همکاری قرارگاه خاتم(ص) در دست اجراست از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که اثرات بسیار ارزشمندی در حوزه سلامت شهرستان خواهد داشت.

کد خبر 1087504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha