توجه به نظم و انضباط شهری باید اولویت شهردار آتی شیراز باشد

کشتکار گفت: مدیران ما باید در عرصه های مختلف از میان لایق ترین افراد در کشور منصوب شوند و توجه به نظم و انضباط شهری باید اولویت شهردار آتی شیراز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید کشتکار»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: راهبرد من برای شهردار شدن، مکتب شهید سلیمانی است و شهرداری که به 50 درصد از اسناد بالادستی عمل كند، موفق خواهد بود.

کاندیدای شهردار شیراز افزود: مدیران ما باید در عرصه های مختلف از میان لایق ترین افراد در کشور منصوب شوند و توجه به نظم و انضباط شهری باید اولویت شهردار آتی شیراز باشد.

وی تاکید کرد: شهردار به عنوان مجری شهر باید در اجرای قوانین پیشرو باشد و در زمینه برون سپاری فعالیت ها نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

کشتکار اضافه کرد: نگاه سخت افزاری به تنهایی نمی تواند در حوزه حمل و نقل شهری موثر باشد بلكه باید نگاه مهندسی و مديريت ترافيک نیز انجام شود.

خاطر نشان می شود، «حميد كشتكار»، شهردار شهرهای زرين دشت، خشت و استهبان، مدير پسماند شهرداری شيراز، مديركل دفتر امور شهری استانداری فارس و مديركل امور حقوقی شورای عالی استان ها را در سوابق کاری خود دارد و در حال حاضر مديركل نظارت بر خدمات شهرداری شيراز است.

کد خبر 1087511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha