لزوم توجه شهردار شیراز به طرح توسعه ۵۷ هکتاری حرمین مطهر در شیراز

صحرائیان گفت: اجرای طرح توسعه ۵۷هکتاری حرمین مطهر نقش موثری در توسعه گردشگری شیراز و رونق اقتصادی و صنعت گردشگری شیراز خواهد داشت و باید مورد توجه شهردار آتی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا صحرائیان»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامه های شهردار شیراز باید تحول آمیز باشد و رویکرد فرهنگی و مذهبی را برای شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در نظر بگیرد.

کاندیدای شهردار شیراز افزود: رسیدگی به بافت های فرسوده، توزیع خدمات اساسی در مناطق مختلف شهر، توجه به باغ ها، استفاده از ظرفیت حرم های مطهر و ... باید در اولویت شهردار منتخب شهر شیراز قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: شهردار شیراز باید ضمن توجه به عدالت محوری به ارتقای هویت مذهبی، گردشگری، تاریخی بپردازد و برای شهر درامد پایدار ایجاد کند.

صحرائیان با اشاره به طرح توسعه ۵۷هکتاری حرم های مطهر در شیراز بیان کرد: ایجاد یک  ظرفیت پایلوت در کشور در بین الحرمین با اجرای طرح توسعه ۵۷هکتاری حرمین مطهر نقش موثری در توسعه گردشگری شیراز و رونق اقتصادی و صنعت گردشگری شیراز خواهد داشت و باید مورد توجه شهردار آتی قرار بگیرد.

خاطر نشان می شود، «علیرضا صحرائیان» یکی دیگر از کاندیداهای شهردار شهر شیراز، است که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و کارشناسی ارشد شهرسازی و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه صنایع و معادن است و اولین فرماندار ویژه شهرستان جهرم، دبیر شورای ترافیک استان و مسول دفتر فنی استانداری فارس را در سوابق خود دارد و در حال حاضر نیز معاون توسعه عمران و موقوفات آستان مطهر حرم حضرت شاهچراغ (ع) و عضو هیئت امنای این حرم مطهر است.

کد خبر 1087540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha