ظرفیت های سپاه و بسیج در کنار موکب اربعین حسینی است

پورقربان گفت: همه ظرفیت های سپاه و بسیج در کنار موکب اربعین حسینی است و با تمام توان برای کمک رسانی به موکب اربعین حاضر هستیم.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: عشق و ارادت ما و همه مسلمانان به امام حسین(ع) عشقی است که پایانی ندارد و همواره جاری است و برپایی موکب اربعین برای سرور و سالار شهیدان در کربلا از دغدغه های جدی ما برای کمک به زائران است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین عشقی است که در دل داریم؛ اما این مساله مشروط به رفع خطر همه‌گیری ویروس کرونا و اجازه ستاد مقابله با کرونا است و همه ما تابع دستورات این ستاد هستیم و براساس برنامه ریزی آن حرکت می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورت برگزاری مراسم اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائران حسینی اگر چه به صورت محدود ما در خدمت زائران و خدمات رسانی به موکب اربعین حسینی هستیم.

 

پورقربان گفت: همه ظرفیت های سپاه و بسیج در کنار موکب اربعین حسینی است و با تمام توان برای کمک رسانی به موکب اربعین حاضر هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در صورت اجازه مسؤولان ذی‌ربط برای برگزاری مراسم، موکب بهشهر هم همگام با موکب‌های مختلف ایرانی با تمام ظرفیت به مناطق مشخص‌شده در مرز، مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و شهرهای زیارتی عراق اعزام خواهند شد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می کنند.

 

وی یادآور شد: خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و کمک به هموطنان در مواقع بحرانی، مانند زلزله و سیل، دو ماموریتی است که برای موکب‌ها در نظر گرفته شده است و سپاه بهشهر هم با همه امکانات و ظرفیت در خدمت موکب اربعین حسینی است.

کد خبر 1087559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha